Bestsellery
 MINN KOTA TERROVA 55/IP- 54'' BT 12v
MINN KOTA TERROVA 55/IP- 54'' BT 12v

8 390,00 zł

Cena regularna: 10 490,00 zł

Najniższa cena: 8 390,00 zł
 SILNIK ZABURTOWY HONDA BF 15 DK2 SHSU
SILNIK ZABURTOWY HONDA BF 15 DK2 SHSU

15 390,00 zł

Cena regularna: 15 845,00 zł

Najniższa cena: 15 845,00 zł
AKUMULATOR  JMCRF LiFePO4 100A 25.6V + BMS/BT
AKUMULATOR JMCRF LiFePO4 100A 25.6V + BMS/BT

3 990,00 zł

Cena regularna: 4 699,00 zł

Najniższa cena: 3 990,00 zł
szt.
AKUMULATOR  JMCRF LiFePO4 150A 12.8V + BMS/BT
AKUMULATOR JMCRF LiFePO4 150A 12.8V + BMS/BT

4 099,00 zł

Cena regularna: 4 399,00 zł

Najniższa cena: 4 099,00 zł
szt.
AKUMULATOR  JMCRF LiFePO4 20Ah 12.8V + BMS do echosondy
AKUMULATOR JMCRF LiFePO4 20Ah 12.8V + BMS do echosondy

498,00 zł

Cena regularna: 569,00 zł

Najniższa cena: 499,00 zł
szt.
AKUMULATOR  JMCRF LiFePO4 50A 12.8V + BMS/BT
AKUMULATOR JMCRF LiFePO4 50A 12.8V + BMS/BT

1 390,00 zł

Cena regularna: 1 569,00 zł

Najniższa cena: 1 390,00 zł
szt.
ECHOSONDA GARMIN STRIKER CAST - Echosonda działająca ze smartfonem
ECHOSONDA GARMIN STRIKER CAST - Echosonda działająca ze smartfonem

639,00 zł

Cena regularna: 715,00 zł

Najniższa cena: 639,00 zł
szt.
ECHOSONDA GARMIN STRIKER PLUS 4 z przetwornikiem
ECHOSONDA GARMIN STRIKER PLUS 4 z przetwornikiem

699,00 zł

Cena regularna: 780,00 zł

Najniższa cena: 699,00 zł
szt.
ECHOSONDA GARMIN STRIKER VIVID 4cv z przetwornikiem GT20-TM
ECHOSONDA GARMIN STRIKER VIVID 4cv z przetwornikiem GT20-TM

819,00 zł

Cena regularna: 1 130,00 zł

Najniższa cena: 889,00 zł
szt.
ECHOSONDA GARMIN STRIKER VIVID 5CV BEZ PRZETWORNIKA
ECHOSONDA GARMIN STRIKER VIVID 5CV BEZ PRZETWORNIKA

1 090,00 zł

Cena regularna: 1 389,00 zł

Najniższa cena: 1 389,00 zł
szt.
Częste pytania

Wejdź do naszego sklepu internetowego FOX-BOATS SHOP - kupisz tu silniki do łodzi wędkarskich, osprzęt do łodzi i wiele innych.

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące dokonywania zakupów na osprzęt do łodzi, wyposażenie łodzi i inne produkty w naszym sklepie FOX-BOATS SHOP.

Kliknij na interesujące Ciebie pytanie:

 

 

 


 

 

 

 

Jak sprawdzić dostępność produktów?

 

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: zamowienia@fox-boats.com lub telefonicznie: +48 532 395 661
  • Na wyczerpaniu – ostatnie sztuki danego towaru, warto się pospieszyć z zakupem!
  • Średnia ilość – mamy przynajmniej kilka/kilkanaście egzemplarzy
  • Duża ilość – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć natychmiast wiele zamówień
  • Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt - skontaktuj się z nami drogą email: zamowienia@fox-boats.com lub telefonicznie: +48 532 395 661
  • Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce
  • Wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu

 


 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

 

Twoje zamówienie zrealizujemy niezwłocznie. Na Twój adres e-mail będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto - jeśli jesteś zarejestrowanym Użytkownikiem - po zalogowaniu do swojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 


 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

 

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres e-mail informacje z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia. Wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji, zależący od wybranej formy płatności. Na Twój adres e-mail na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

 

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

 

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

Jeśli wybrany przez Ciebie produkt dostępny jest od ręki, przesyłka dotrze do Ciebie w ciągu 1-2 dni roboczych (od momentu dokonania płatności, lub w przypadku opcji "za pobraniem" od momentu złożenia zamówienia).

 


 

Jakie występują formy dostawy?

 

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • firma kurierska,
  • odbiór osobisty.

 

Najszybciej i najbezpieczniej:

Firma kurierska - dostawa jest realizowana przez profesjonalną firmę kurierską DHL. Wybranie kuriera oznacza wygodę i pewność, że Twoje zamówienie dotrze na czas za niewygórowaną cenę. Dodatkowo, na Twój adres email otrzymasz link do strony, na której na bieżąco będziesz mógł sprawdzać, gdzie znajduje się Twoja przesyłka.

Najłatwiej:

Odbiór osobisty ­to najłatwiejszy sposób odbioru zamówionych towarów - zapraszamy do siedziby firmy pod adres: Portowa 12, , 86-300 Grudziądz. Godziny pracy punktu znajdziesz w zakładce Kontakt. Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów.

 


 

Ile zapłacę za przesyłkę?

 

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty.  

Poniżej znajdziesz listę standardowych kosztów dostawy przesyłki o wadze do 30 kg, wraz z szacunkowym czasem dostarczenia zamówienia:

Sposób dostawy

Przedpłata
(przelew)

      Przedpłata       (E-przelew)

Pobranie

Karta płatnicza

Czas dostarczenia

Firma kurierska

22,00 zł

22,00

+2,5% wart.zam.

25,00 zł

22,00

+2,5% wart.zam.

1-2 dni robocze

Odbiór osobisty

bezpłatnie

-

bezpłatnie

 bezpłatnie

-

 

Koszt dostawy silników elektrycznych: 100,00 zł

Koszt dostawy silników spalinowych: 170,00 zł

 

Uwaga: koszt dostawy może ulec zwiększeniu w przypadku produktów o niestandardowych gabarytach i/lub większej wadze.

 


 

Jak zapłacić za zamówienie?

 

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności za swoje zakupy w FOX-BOATS SHOP sklep internetowy:

  • Przelew - wpłaty należy dokonać na wskazany numer rachunku bankowego, który przekażemy Ci w wiadomości email potwierdzającej przyjęcie zamówienia. Przelew możesz zrealizować przez Internet, na poczcie lub w banku. Po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie, rozpoczniemy realizację zamówienia.
  • Pobranie - płacisz gotówką kurierowi przy odbiorze towaru. Ta metoda płatności wiąże się z wyższą opłatą za realizację zamówienia, która nie występuje w przypadki innych opłat.
  • Płatność elektroniczna - najbardziej wygodny i bezpieczny sposób dokonania wpłaty za pośrednictwem Internetu. W naszym sklepie wykorzystujemy system płatności PayU, do którego zostaniesz przekierowany w celu dokonania płatności. Cały proces odbywa się szybko i bezpiecznie – wybierasz swój bank i dokonujesz opłaty. Do wartości zamówienia zostanie doliczone 2,5% wartości koszyka.

 

System PayU obsługuje bezpieczne transakcje:

  • karta płatnicza - Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro,
  • ePrzelewy - lista obsługiwanych obecnie banków dostępna po wyborze tej formy płatności na etapie zamówienia,
  • inne - BLIK

 


 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

 

Oczywiście, możesz odebrać zamówienie w punkcie odbioru osobistego, znajdującym się pod adresem: Rybacka 14 , 86-300 Grudziądz, Godziny pracy punktu znajdziesz w zakładce Kontakt.  Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów.

 


 

Co to są kupony rabatowe?

 

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę  kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. 

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

 


 

Co to jest przechowalnia?

 

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 


 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

 

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

 


 

Jak zmienić moje zamówienie?

 

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48 532 395 661.

 


 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

 

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48 532 395 661.

 


 

Gdzie jest moja przesyłka?

 

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.

 


 

Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

 

Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję producentów, obowiązującą na terenie Polski. Informacje o czasie gwarancji znajdziesz w opisie produktu, a także na stronach internetowych producentów. Ważne, aby zachować dowód zakupu (rachunek lub fakturę), a także oryginalne opakowanie do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego. Jest to podstawą do zgłaszania reklamacji.

>> szczegółowe informacje dotyczące gwarancji

 


 

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

 

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 532 395 661.

W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji upewnij się, czy produkt powinien być reklamowany w naszym sklepie, czy u producenta. Informacje na ten temat znajdziesz w karcie gwarancyjnej, a także w opisie produktu na naszej stronie lub na stronie producenta.

» szczegółowa procedura reklamacji

 


 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 

Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 25.06.2014 roku, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.

» opis reklamacji i zwrotów

Nowości
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl